Projekt Full Thrust PL
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 10 sty 2012, o 10:04
- Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/
Projekt Full Thrust PL
Jako że najlepiej gra się w ojczystym języku (jak również znajduje nowych graczy), rozpocząłem z chłopakami z Solarisa polonizację zasad do FT. Chodzi o te, które ukazały się po wydaniu podręcznika portalowego, oraz te, które zostały stworzone przez fanów (np. półoficjalny Star Ranger). Ponieważ na razie Solaris jest martwy, wszystkie rzeczy prezentuję na blogu (link poniżej). Docelowo planujemy wypuścić kompletne polskie zasady, zawierające zarówno te oficjalne, jak i fanowskie (o ile rzecz jasna będą się trzymać kupy ).
http://psbwar.blogspot.com/search/label ... %20FT%20PL
http://psbwar.blogspot.com/search/label ... %20FT%20PL
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Projekt Full Thrust PL
Widzę że prace trwają. Potrzebuję informacji o świecie. Dokładnie o formacjach. Chciałbym stworzyć własną flotę ale potrzebuję jakiegoś odnośnika. Chciałbym zacząć w ogóle przygodę z tym systemem.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 10 sty 2012, o 10:04
- Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/
Re: Projekt Full Thrust PL
A dokładniej, czego szukasz? Co znaczy "formacje"? W podręcznikach masz wszystkie bojowe klasy okrętów, rozpisane tonaże dla każdej z nich, masz też edytor do tworzenia schematów.
Fluffu za dużo nie ma, z zasady miał to być system "dla wszystkich", gdzie świat to tylko delikatna sugestia, a nie jedyna słuszna droga, którą wydawca zmienia wedle potrzeb/upodobania. To, co jest, po naszemu mamy albo w portalowym podręczniku, albo nasze tłumaczenia obcych.
Fluffu za dużo nie ma, z zasady miał to być system "dla wszystkich", gdzie świat to tylko delikatna sugestia, a nie jedyna słuszna droga, którą wydawca zmienia wedle potrzeb/upodobania. To, co jest, po naszemu mamy albo w portalowym podręczniku, albo nasze tłumaczenia obcych.
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Projekt Full Thrust PL
Mam problemy ze ściągnięciem podręcznika. Formacje w znaczeniu floty. Tonaż i rozmiary modeli. Od najlżejszych do najcięższych. Interesują mnie glownie sily ludzi a flufowo najbliżej będzie euroazji.
- Ahosyta
- Wielojedność
- Posty: 230
- Rejestracja: 9 sty 2012, o 18:06
- Gram w:: Mordheim, WH40K
- Lokalizacja: Łódź
Re: Projekt Full Thrust PL
http://chomikuj.pl/oregon99/Dokumenty/F ... 507822.pdf
Tu masz podręcznik, chyba nawet od Borsuka a co do tworzenia własnych to polecam to:
http://www.fts.cba.pl/
Tu masz podręcznik, chyba nawet od Borsuka a co do tworzenia własnych to polecam to:
http://www.fts.cba.pl/
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Projekt Full Thrust PL
Potrzebuję podstawek pod okręty. Tak na moje oko 10-15 sztuk.
Re: Projekt Full Thrust PL
Ja robiłam wg mojego projektu. Może jak ładnie poprosisz Pietrasa, to Ci je wytnie
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Projekt Full Thrust PL
To sa zwykle hexy? Moze sam cos sobie wydlubie skoro nikt nie ma.
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Projekt Full Thrust PL
To pozostaje jedna kwestia. Rozmiary poszczególnych klas okrętów.