Regulamin 4 odsłony ligi.
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Wystarczy postawić na jednym rogu tak żeby nie zrobił wheela i już mu to bardzo utrudni życie...
Lizak.
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Ale według niektórych tu obecnych taktyką jest wystawienie największej plewy i do boju ! ( w sumie nie tak dawno to mogli byście być generałami Armii Polskiej na koń i dawać na czołgi ..... ) Ale kto co lubi tak jak mówiłem na pewno wystawię coś mocnego według mnie , bo chce sprawdzić działanie oddziałów przed jakimiś turniejami i wolę dawać z siebie wszystko a nie wystawić 500+ gnoblarów 1 maga i zobaczyć czy może to działa ...
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Do kiedy są zgłosznia?
Bo chętnie bym się na tą sobotę już na jakiś mecz ligowy umówił.
Bo chętnie bym się na tą sobotę już na jakiś mecz ligowy umówił.
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Zgłoszenia są do 18.05.
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
A wracając do dyskusji o tym blokowaniu ruchu to nadal nie widze problemu. SKoro dwa modele stoją w narożnikach cal od oddziału to spokojnie można z tego wyjść. Deklarując szarżę na jeden z tych modeli. W szarży nie ma blokowania ruchu gdy modele wroga znajdują się 1" od oddziału a nawet bliżej.
Poza tym trzeba mieć skila żeby coś takiego zrobić a wątpię by w Łodzi taki gracz się znalazł. W erze 8 ed gdzie wszystko można mierzyć spokojnie można taką zagrywkę zniwelować i ruszać oddziały tak by przeciwnik nie mógł się tak ustawić.
Jeśli koniecznie chcecie jakieś worst playe to mogę wrzucić ale tylko za przedłużanie bitwy. Gramy na 1600 pkt więc rozgryywka powinna treać nie dłużej niż 2,5 godziny.
W 3 odsłonie ligi na 1500 pkt zdażały się bitwy trwające po 4 godziny co jest dla mnie niezrozumiałe.
Poza tym trzeba mieć skila żeby coś takiego zrobić a wątpię by w Łodzi taki gracz się znalazł. W erze 8 ed gdzie wszystko można mierzyć spokojnie można taką zagrywkę zniwelować i ruszać oddziały tak by przeciwnik nie mógł się tak ustawić.
Jeśli koniecznie chcecie jakieś worst playe to mogę wrzucić ale tylko za przedłużanie bitwy. Gramy na 1600 pkt więc rozgryywka powinna treać nie dłużej niż 2,5 godziny.
W 3 odsłonie ligi na 1500 pkt zdażały się bitwy trwające po 4 godziny co jest dla mnie niezrozumiałe.
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Ale i tak gramy do końca więc jakie przedłużanie oO ?? A raczej co to da ?
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Chodzi o to by stoły miały jak największe obłożenie. Wyobraż sobie sytuację: Stagraf otwarty jest 8 godzin grając 4 godziny jedną bitwę możesz rozegrać max 2 bitwy jednego dnia. Jeśli są wolne dwa stoły to można rozegrać 4 bitwy. Streszczając się i nie przedłużając bitew zwalniasz stół wcześniej więc dodatkowo ktoś może tego samego dnia rozegrać bitwę.
2,5 godziny na bitwe daje szanse na rozegranie 6 bitew zamiast 4. Logiczne?
Nie chodzi przecież o to by blokować stoły innym graczom. Trzeba zauważyć że oprócz ligi zdażają się też gry towarzyskie których nie powinno się zabraniać ze względu na trwającą ligę.
Ustalając ramy czasowe zwiększa się ilość gier w sklepie co jest bardzo przydatne i potrzebne.
2,5 godziny na bitwe daje szanse na rozegranie 6 bitew zamiast 4. Logiczne?
Nie chodzi przecież o to by blokować stoły innym graczom. Trzeba zauważyć że oprócz ligi zdażają się też gry towarzyskie których nie powinno się zabraniać ze względu na trwającą ligę.
Ustalając ramy czasowe zwiększa się ilość gier w sklepie co jest bardzo przydatne i potrzebne.
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Ograniczenie do 2,5 h jest dobre. Poprostu punkty karne albo liczenie się po 2,5 h. Naprawdę na 1,6k można w póltorej godziny skończyć.
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Nie no spox mi to nie przeszkadza bo i tak gram szybko ( a przynajmniej tak mi się wydaje )
Re: Regulamin 4 odsłony ligi.
Reyki pisze:A wracając do dyskusji o tym blokowaniu ruchu to nadal nie widze problemu. SKoro dwa modele stoją w narożnikach cal od oddziału to spokojnie można z tego wyjść. Deklarując szarżę na jeden z tych modeli. W szarży nie ma blokowania ruchu gdy modele wroga znajdują się 1" od oddziału a nawet bliżej.
Właśnie chodzi o to, że nie widzisz tych modeli.
Jedyne co można zrobić w tym przypadku to cofnąć się... lub użyć "renki gorka".