[WH40k] Noworoczna liga.
: 5 gru 2012, o 16:10
Klub Marauder Łódź oraz Stagraf Studio zapraszają serdecznie do udziału w noworocznej lidze Warhammera 40000.
Liga rozpoczyna się 20 stycznia 2013 roku i trwać będzie 3 rundy.
Zasady ogólne obowiązujące w lidze:
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają osoby wyznaczone przez Kryspina
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las łagiewnicki czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain 4+. Trzecie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: AV 12 z każdej strony oraz mieszczą 10 modeli piechoty (tak jak Rhino/Chimera itp.)
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable. Cover za górką według LOS.
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki/mury (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+
Ogrodzenia, zasieki, krzaki, małe gruzowiska : trudny teren, cover 6+
Budowanie armii:
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC
Dopuszczone są:
- Wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- Sojusznicy
-Fortyfikacje
-Jednostki z Imperial Armour pod warunkiem posiadania oryginalnego modelu i zasad
Zgłoszenia:
Zgłoszenia proszę wysyłać na maila lrgp@wp.pl do 13.01.2013 w celu opublikowania na forum i stronie Klubu.
Rozpiski proszę wysyłać w formacie:
Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli
Zgłoszenia z inną formą wysłanej rozpiski będą złośliwie ignorowanie.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez koordynatora ligi.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
Bitwy:
Gracze w I bitwie będą dobierani losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.
Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Mysterious Objectives
Cel misji: 4 znaczniki, każdy wart 2 VP, dodatkowo liczymy 1 VP za każdy zniszczony pojazd/oddział
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawianie: Dawn of War
Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Fast attack scoruje
Cel misji: Każdy gracz wystawia po 1 znaczniku po środku swojej strefy rozstawiania. Znacznik wart jest 4 VP.
Dodatkowo każdy zabity fast attack jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawianie: Hammer and Anvil
Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Heavy support scoruje
Cel misji: 3 znaczniki, wystawiane na środkowej osi stołu, (6" od krawędzi stołu i conajmniej 12" od pozostałych znaczników). Znaczniki warte są po 3 VP.
Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawienie: Vanguard Strike
W każdej bitwie są normalne rzuty na Night Fight.
Zgłoszeni:
1.Reksio
2.Rupert
3.Grzenio
4.Fastyś
5.Rey
6.Donwito
7.Relax
8.Forest
9.Napoleon
10.Gabriel
11.Sass
12.SlaaN
13.Krysiak
14.Major
Liga rozpoczyna się 20 stycznia 2013 roku i trwać będzie 3 rundy.
Zasady ogólne obowiązujące w lidze:
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają osoby wyznaczone przez Kryspina
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las łagiewnicki czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain 4+. Trzecie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: AV 12 z każdej strony oraz mieszczą 10 modeli piechoty (tak jak Rhino/Chimera itp.)
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable. Cover za górką według LOS.
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki/mury (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+
Ogrodzenia, zasieki, krzaki, małe gruzowiska : trudny teren, cover 6+
Budowanie armii:
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC
Dopuszczone są:
- Wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- Sojusznicy
-Fortyfikacje
-Jednostki z Imperial Armour pod warunkiem posiadania oryginalnego modelu i zasad
Zgłoszenia:
Zgłoszenia proszę wysyłać na maila lrgp@wp.pl do 13.01.2013 w celu opublikowania na forum i stronie Klubu.
Rozpiski proszę wysyłać w formacie:
Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli
Zgłoszenia z inną formą wysłanej rozpiski będą złośliwie ignorowanie.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez koordynatora ligi.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
Bitwy:
Gracze w I bitwie będą dobierani losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.
Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Mysterious Objectives
Cel misji: 4 znaczniki, każdy wart 2 VP, dodatkowo liczymy 1 VP za każdy zniszczony pojazd/oddział
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawianie: Dawn of War
Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Fast attack scoruje
Cel misji: Każdy gracz wystawia po 1 znaczniku po środku swojej strefy rozstawiania. Znacznik wart jest 4 VP.
Dodatkowo każdy zabity fast attack jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawianie: Hammer and Anvil
Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Heavy support scoruje
Cel misji: 3 znaczniki, wystawiane na środkowej osi stołu, (6" od krawędzi stołu i conajmniej 12" od pozostałych znaczników). Znaczniki warte są po 3 VP.
Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Rozstawienie: Vanguard Strike
W każdej bitwie są normalne rzuty na Night Fight.
Zgłoszeni:
1.Reksio
2.Rupert
3.Grzenio
4.Fastyś
5.Rey
6.Donwito
7.Relax
8.Forest
9.Napoleon
10.Gabriel
11.Sass
12.SlaaN
13.Krysiak
14.Major