pomysły na tereny
Re: pomysły na tereny
Zacznijmy od tego, że to temat "pomysły na tereny" i nie, nie wykonałam tych formacji skalnych, tylko zrobił to ktoś z zagranicy, którego zdjęcia upubliczniłam jako pomysł na tereny (jakamż ja zła i niedobra ). Pomyślałam, że są całkiem ładne, ale wydawały mi się średnio grywalne, dlatego chciałam pozwać wasze zdanie, czy w ogóle jest sens brać się za podobne cuda.
Re: pomysły na tereny
Jakimż ja zły i niedobry będę, bo chyba jako jedyny przypalę krytyczne uwagi. Otóż moim zdaniem - praktycznego gracza - tereny akurat do gry WFB winny być takie, by stał na nich swobodnie - czyli bez jakiegoś nadzwyczajnego podpierania, bez zsuwania się za każdym poruszeniem powietrza - i pojedynczy model, i model przeciętnego monstera, i regiment jazdy czy piechoty. Dlatego np. postuluję wykonywanie niskich górek z nierozległymi zboczami i jak najbardziej płaskim wierzchem, jezior bez brzegów, domków i ruin bez wysokich podstaw. Walory wizualne są ok, ale niestety wymiękają przy potrzebach praktycznych.
Re: pomysły na tereny
no tak... w WFB w Polsce trzeba grac najlepiej na terenie wydrukowanym na kartce... bo przeciez i tak lasy sa do gory az do nieba, w wode nie mozna wejsc i inne bzdury, ktore madre / nie fluffowe glowy sobie wymyslily
Re: pomysły na tereny
trochę przesadzasz, lasy powinny mieć wyjmowane drzewa inaczej regimentami możesz pomarzyć żeby gdzieś wejść, na górkach jak są strome podobna sytuacja, woda może być terenem trudnym/niebezpiecznym, niekoniecznie niedostępnym, los blokery są normalne podobnie budynki płotki itp... umowność terenów bardzo pomaga w grze i jest jak najbardziej uzasadnione.
Re: pomysły na tereny
Potrzebne pomysły na tereny :
Ruinki tyranidzkie
Płotki / przeszkadzajki do Space Wolfów
Ruinki do jaskini grzybów
Jak ktoś ma jakiś pomysł poproszę o podzielenie się
Ruinki tyranidzkie
Płotki / przeszkadzajki do Space Wolfów
Ruinki do jaskini grzybów
Jak ktoś ma jakiś pomysł poproszę o podzielenie się